Data publikacji : 2025-12-17

Symulacje jako narzędzie wspierające komunikację z rodzicami na przykładzie polskiej edukacji i opieki

Abstrakt

Artykuł dotyczy metody symulacji jako propozycji rozwiązania problemów w komunikacji rodzic-nauczyciel na przykładzie polskiej edukacji i opieki. Na podstawie przeglądu badań przedstawiono korzyści wynikające ze stosowania narzędzia symulacji w edukacji studentów i nauczycieli na etapie przygotowania do wykonywania zawodu nauczyciela.

Słowa kluczowe:

symulacje, współpraca rodzic-nauczyciel, kształcenie nauczycieli



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

pdf (English)

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Roczniki Pedagogiczne · ISSN 2080-850X | eISSN 2544-5243 · DOI: 10.18290/rped
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)