Data publikacji : 2024-04-17

Inspirująca pomoc czy „zło konieczne”, czyli student pedagogiki na praktykach studenckich

Abstrakt

Artykuł jest kontynuacją zainteresowań autorki kondycją szkół wyższych w Polsce, ich socjalizującej roli oraz jakością oferty edukacyjnej w kontekście kształtowania kompetencji pożądanych i oczekiwanych społecznie. Artykuł referuje wycinek badań nad kształtowaniem się kompetencji przyszłych pedagogów podczas praktyk studenckich. Pokazano tu opinie studentów i opiekunów praktyk.

Słowa kluczowe:

szkoła wyższa, kompetencje, praktyki



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

pdf

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Roczniki Pedagogiczne · ISSN 2080-850X | eISSN 2544-5243 · DOI: 10.18290/rped
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)