Data publikacji : 2023-11-24

Trwałość pandemicznych zakłóceń w obszarze edukacji jezykowej wspomaganej komputerowo na przykładzie studiów anglistycznych

Abstrakt

Artykuł bada trwałość zmian technologicznych wśród nauczycieli i studentów filologii angielskiej. Czyni to z perspektywy ekologicznej według definicji Blin (2016) i Blin i in. (2016). Badanie obejmuje dwa studia. Pierwsze z nich jest diagnozą postaw i nastawienia nauczycieli akademickich (N= 21) i studentów (N= 50) do zdalnego i hybrydowego formatu zajęć prowadzonych na jednej z polskich uczelni. Drugie stosuje metodologię badania nad projektowaniem procesu dydaktycznego i opisuje mikroinnowacje wprowadzone w dydaktyce akademickiej inspirowane raportem Fullana i in. (2020) i opisuje postawy studentów (N= 23) wobec tych zmian.




Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

pdf (English)

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Roczniki Humanistyczne · ISSN 0035-7707 | eISSN 2544-5200 | DOI: 10.18290/rh
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II – Wydział Nauk Humanistycznych


Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)