Data publikacji : 2017-01-30

Model pracy socjalnej i asystentury rodziny a pedagogika

Beata M. Parysiewicz



Abstrakt

Artykuł omawia zagadnienie modeli w pracy socjalnej i asystenturze rodziny z perspektywy liberalnego paradygmatu kulturowego. Wskazuje na konsekwencje przyjęcia tego paradygmatu dla jednostki, rodziny, pracy socjalnej i asystentury rodziny oraz społeczeństwa jako całości. W tej perspektywie podejmuje kwestię miejsca i znaczenia pedagogiki w kształceniu i praktyce pracy socjalnej i asystentury rodziny.

Słowa kluczowe:

model, paradygmat, praca socjalna, asystentura rodziny



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

pdf

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Roczniki Teologiczne · ISSN 2353-7272 | eISSN 2543-5973 · DOI: 10.18290/rt
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)