Data publikacji : 2019-06-28

Tworzenie prac promocyjnych z teologii praktycznej

Ryszard Kamiński



Abstrakt

Artykuł przedstawia wskazania i zasady dotyczące skutecznego pisania pracy promocyjnej. Odnoszą się one do trzech etapów tworzenia pracy promocyjnej: etapu przygotowania, etapu realizacji badań i etapu redakcji tekstu. Każdy z tych etapów dotyczy innego rodzaju działań. Niniejszy artykuł daje szczegółowe wskazania, jak należy postępować w toku realizowania każdego z tych etapów tworzenia pracy promocyjnej.

Słowa kluczowe:

metodyka, koncepcja pracy promocyjnej, prace promocyjne, teologia praktyczna, redakcja



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

pdf

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Roczniki Teologiczne · ISSN 2353-7272 | eISSN 2543-5973 · DOI: 10.18290/rt
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)