Astin A.W. (1993), What Matters in College? Four Critical Years Revisited, San Francisco, CA: Jossey-Bass/Wiley. 
															Burstein F. i Clyde H. (2008), Handbook on Decision Support Systems, 1. International Handbooks on Information Systems, Berlin–Heidelberg: Springer-Verlag; doi: https://doi.org/10.1007/978-3-540-48713-5. 
															Feldman K.A., Ethington C.A. i Smart J.C. (2001), A Further Investigation of Major Field and Person-Environment Fit: Sociological Versus Psychological Interpretations of Holland’s Theory, Journal of Higher Education, 72, nr 6, s. 670-698; doi: 10.2307/2672899. 
															Feldman K.A., Smart J.C. i Ethington C.A. (1999), Major Field and Person-Environment Fit: Using Holland’s Theory to Study Change and Stability of College Students, Journal of Higher Education, 70, nr 6, s. 642-669; doi: 10.2307/2649169. 
															Gomaa H. (2011), Software Modeling and Design: UML, Use Cases, Patterns, and Software Architectures, Cambridge: Cambridge University Press; doi:10.1017/CBO9780511779183. 
															Hevner A. i Chatterjee S. (2010), Design Research in Information Systems. Integrated Series in Information Systems, Springer Science+Business Media, LLC 2010; doi: https://doi.org/ 10.1007/978-1-4419-5653-8. 
															Holland J.L. (1973), Making Vocational Choices: A Theory of Careers. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall. 
															Ittmann H. (1984), Decision Support Systems (DSS), A survey. South African Journal of Business Management, nr 15, s. 189-196; doi: 10.4102/sajbm.v15i4.1127. 
															Pabian A. (2016), Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce – uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości, Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo WZB. 
															Piróg D. (2015), ZAMEK. Rozpoznawanie predyspozycji zawodowych. Materiały metodyczno-in- formacyjne i narzędzia dla nauczycieli, doradców zawodowych, psychologów, pedagogów i rodziców, Warszawa: Wydawnictwo Nowa Era. 
															Piróg D. (2017), Dokonywanie wyboru usługi edukacyjnej na poziomie wyższym – ujęcie teoretyczne, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 31, nr 3, s. 204-219; https://doi.org/10.24917/20801653.313.13. 
															Podwójcic K. (2015), Diagnoza stanu doradztwa edukacyjno-zawodowego w gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych w relacjach dyrektorów szkół i osób realizujących doradztwo, Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych. 
															Poleszczuk J. (2017), Decyzje edukacyjne maturzystów. Kontekst społeczny i indywidualne postawy młodzieży Białegostoku wobec wykształcenia wyższego, Pogranicze. Studia Społeczne, t. XXXI, s. 13-42; doi: 10.15290/pss.2017.31.01. 
															Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów, Dz.U. z 2018 r., poz. 1861. 
															RODO (2016), Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 
															Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.