Aleksander, Tadeusz. „Kształcenie dorosłych”. Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, red. Tadeusz Pilch, t. II, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, 2003, ss. 866-870.
Debeljak, Tine. Reymontovi ‘Kmetje’ v luči književne kritike: inauguralna disertacija. Papirnica Vera Remec, 1936.
Frączek, Piotr. „Edukacja formalna i pozaformalna w procesie profesjonalizacji pracowników socjalnych”. Edukacja – Technika – Informatyka, nr 3(25), 2018, ss. 103-113.
Jež, Niko. „Življenjski jubilej Rozke Štefanove”. Jezik in slovstvo, nr 29, cz. 2-3, 1983, ss. 103-104.
Jež, Niko. „Emil Korytko and Kopitar”. Etnološka stičišča, nr 1, 1988, ss. 29-32.
Jež, Niko. „Ob osemdesetletnici Rozke Štefan”. Jezik in slovstvo, nr 39, cz. 7-8, 1993, ss. 329-331.
Jež, Niko. „Polonistika”. Enciklopedija Slovenije, t. 9, Mladinska knjiga, 1995, ss. 123-124.
Jež, Niko. „Prevajalka Rozka Štefanova”. Prevod uglasbenih besedil. Prevod trubadurske lirike. 24. Prevajalski zbornik, red. Tone Smolej, Društvo slovenskih književnih prevajalcev, 1999, ss. 176-190.
Jež, Niko. „Oddelek za slavistiko”. Zbornik Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani 1919-2009, red. Valentin Bucik, Andrej Černe, Martin Germ, Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2009, ss. 397-406.
Jež, Niko. „Lovorov venec zmage in žalost zmagoslavja: Tine Debeljak in slovenska polonistika v diaspori”. Wierzyński, Kazimierz: Olimpijski venec. Gradivo za bibliografijo Tineta Debeljaka. Muzejsko društvo, Knjižnica Ivana Tavčarja, 2009, ss. 73-98.
Jež, Niko. „Podoba Emila Korytka v slovenski kulturni zgodovini. V iskanju zgodbe Poljaka v izgnanstvu: Emil Korytko (1813-1839) v Ljubljani. Zbornik referatov in razprav št. 2/2019”, red. Bogumila Płachtej, Mateja Faletič, Državni svet Republike Slovenije, 2019, ss. 13-18.
Kelava, Polona, redaktorka, Neformalno učenje? Kaj pa je to? Pedagoški inštitut, 2013.
Kędzierska, Jadwiga. „Kształcenie”. Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, red. Tadeusz Pilch, t. II, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, 2003, ss. 858-862.
Kidrič, France. Paberki o Korytku in dobi njegovega delovanja v Ljubljani. Izbrani spisi. Druga knjiga. SAZU, 1978, ss. 113-146.
Koruza, Jože. „Rozka Štefan ob šestdesetem letu”. Jezik in slovstvo, nr 19, cz. 1-2, 1973, ss. 58-60.
Lenard, Leopold. „Nastanek in pomen krakovskih dni”. Slovenec: političen list za slovenski narod, nr 39/106, 1911, s. 1.
Livingstone D.W. Adults’ informal learning. Definitions findings, gaps and future research. Wall Working Papers, 2001.
Lukanc, Maja, i Rolanda Fugger Germadnik. Ana Celjska. Celjska grofica na poljskem prestolu. Pokrajinski muzej, 2016.
Malewski, Mieczysław. „Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi”. Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, 2000, nr 1(9), ss. 47-63.
Marcinkiewicz, Aleksandra. „Pozaformalne i nieformalne aspekty edukacji akademickiej”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 3, 2013, ss. 46-53.
Michułka, Dorota. „Edukacja nieformalna. Polonista jako lider i animator społeczności lokalnej, czyli nowe wyzwania humanistyki XXI wieku”. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis, t. 79: Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia II, 2010, ss. 163-166.
Muršak, Janko, i Tadej Vidmar, redaktorzy. Neformalno izobraževanje odraslih. Nova možnost ali zgolj nova obveznost. Pedagoška fakulteta, Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2006.
Muszyńska, Anna. „»Polskość« w słoweńskich przekładach Rozki Štefan”. Przekłady Literatur Słowiańskich, nr 1/1, 2009, ss. 242-261.
Muszyński, Marcin. „Edukacja i uczenie się – wokół pojęć”. Rocznik Andragogiczny, t. 21, 2014, ss. 77-88.
Okoń, Wincenty. Nowy słownik pedagogiczny. Wydawnictwo Akademickie „Żak”, 2001.
Ostromęcka-Frączak, Bożena. „Iz našega književnega izročila: poljski izgnanec Emil Korytko in slovenski pesnik Francè Prešeren”. Celovški zvon: vseslovenska revija za leposlovje, kritiko, kulturna, družbena in verska vprašanja, nr 4(11), 1986, ss. 30-36.
Ostromęcka-Frączak, Bożena. „Czterdziestolecie lektoratu języka polskiego na tle kontaktów polsko-słoweńskich”. Poradnik Językowy, nr 7, 1988, ss. 518-523.
Ostromęcka-Frączak, Bożena. „Lektorat języka polskiego w Lublanie i jego współpracownicy”. Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, nr 6, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1996, ss. 93-98.
Ostromęcka-Frączak, Bożena. „Promocja języka i kultury polskiej w Słowenii. Rys historyczny”. Promocja języka i kultury polskiej w świecie, red. Jan Mazur, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 1998, ss. 165-173.
Ostromęcka-Frączak, Bożena. „Tradycja sięgająca XV wieku. Polonistyka na Uniwersytecie w Lublanie, słowenistyka na Uniwersytecie Łódzkim”. Kronika. Pismo Uniwersytetu Łódzkiego, nr 1(90), 2005, ss. 5.
Ostromęcka-Frączak, Bożena. „Nestorka polonistyki słoweńskiej – Rozka Štefan (1913-2011)”. Poradnik Językowy, nr 5, 2011, ss. 106-117.
Pełech, Beata. „Edukacja formalna, pozaformalna i nieformalna w nauczaniu”. ZCDN Szczecin, www.docplayer.pl/108851987-Edukacja-formalna-pozaformalna-i-nieformalna-w-nauczaniu-beata -pelech-konsultantka-ds-nauczania-jezykow-obcych-zcdn-szczecin.html. Dostęp 18.08.2022.
Pretnar, Tone. Mickiewicz i Prešeren: ze studiów nad polskim i słoweńskim wierszem romantycznym. 1988. Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk, rozprawa doktorska.
Pretnar, Tone. Prešeren in Mickiewicz: o slovenskem in poljskem romantičnem verzu. Tłum. M. Pavičić I.–V. poglavje, N. Jež VI.–X. poglavje in uvod. Slovenska matica, 1998.
Prijatelj, Ivan. „Poezija »Mlade Poljske«”. Ljubljanski zvon, nr 43, cz. 1-5, 1923, ss. 16-25, 83-94, 147-157, 210-219, 268-278.
Sławiński, Stanisław. Słownik Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. Instytut Badań Edukacyjnych, 2017.
Stanonik, Marija, i Niko Jež. „Nekaj folklornih zapiskov iz zapuščine Emila Korytka v NUK”. Traditiones, nr 14, 1985, ss. 109-122.
Stęchły, Wojciech. Edukacja formalna wobec edukacji pozaformalnej i uczenia się nieformalnego. Analiza komplementarności instytucjonalnej w kontekście zintegrowanego systemu kwalifikacji. Instytut Badań Edukacyjnych, 2021.
Štefan, Rozka. „Mickiewicz in Čop”. Naša sodobnost, t. 3, nr 11/12, 1955, ss. 983-992.
Štefan, Rozka. Poljska književnost. DZS, 1960.
Štefan, Rozka. „Prešeren in Mickiewicz”. Slavistična revija, nr 14, cz. 1-4, 1963, ss. 181-189.
Štefan, Rozka, i Władysław Łaciak. Učbenik poljskega jezika, DZS. 1969.
Štefan, Rozka. „Matija Čop in poljska romantika”. Čopovi galicijski dopisniki, (Korespondence pomembnih Slovencev, 9), red. Rozka Štefan, Niko Jež, Slovenska akademija znanosti in umetnosti, 1989, ss. 7-57.
Štefan, Rozka. „Nov prispevek k duhovni podobi Matije Čopa : v zvezi s poljsko romantiko”. Delo, 20. aprila 1989, t. 31, št. 92, 1989, s. 15.
Tokarz, Bożena. „Wspomnienie o Rozce Štefan (1913–2011)”. Przekłady Literatur Słowiańskich, t. 2, nr 1, 2011, ss. 7-12.
Trempała, Edmund. „Edukacja formalna (szkolna) i edukacja nieformalna (równoległa, nieszkolna, pozaszkolna)”. Przegląd Pedagogiczny, nr 1, 2011, ss. 95-104.
Vidmar, Tadej. „Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja”. Neformalno učenje? Kaj pa je to?, red. Polona Kelava, Pedagoški inštitut, 2013, ss. 17-41.
Vodnik, France. Poljsko-slovenski slovar. DZS, 1977.
Wacławek, Maria, i Maria Wtorkowska. „Słoweńców spędzanie wolnego czasu – w kręgu badań językowo-kulturowych stereotypów”. Słowiańszczyzna dawniej i dziś – język, literatura, kultura. Monografia ze studiów slawistycznych III, red. Agnieszka Kołodziej, Tomasz Piasecki, Pavel Mervart, 2017, ss. 277-290.
Wilczek, Marcin. „Formalne, pozaformalne i nieformalne aspekty zdobywania wiedzy przez internet – próba modelowego ujęcia”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 6, 2016, ss. 289-295.
Wtorkowska, Maria. „New programs of Slavic studies at the University of Ljubljana in Slovenia”. Challenges for foreign philologies. Part 1: The Bologna process and new curricula, red. Agnieszka Będkowska-Kopczyk, Ljiljana Šarić, Libor Pavera, ATH Promix, 2011, ss. 83-91.
Wtorkowska, Maria. „Rozka Štefan (1913–2011) – ambasador literatury polskiej w Słowenii”. Południowosłowiańskie Zeszyty Naukowe. Język – Literatura – Kultura, nr 8, 2011, s. 188-192.
Wtorkowska, Maria. „Polonistyka i nowe programy studiów na slawistyce w Lublanie”. Glottodydaktyka polonistyczna w obliczu dynamiki zmian językowo-kulturowych i potrzeb społecznych, t. 1, red. Jan Mazur, Agata Małyska, Katarzyna Sobstyl, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej, 2013, ss. 75-82.
Wtorkowska, Maria. „Od lektorata do študijske smeri – ob deseti obletnici ustanovitve bohemistike, polonistike in slovakistike na Filozofski fakulteti v Ljubljani”. Jezik in slovstvo, nr 62, cz. 2-3, 2017, ss. 7-14.
Wtorkowska, Maria. „Mesto poljščine v slovenski družbi in izobraževanju”. Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji, red. Tatjana Balažic Bulc, Jana Kenda, Meta Lah, Vesna Požgaj Hadži, Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2019, ss. 199-210.
Wtorkowska, Maria, i Ana Žabkar Šalić. „Rozka Štefan in razvoj polonistike v Ljubljani”. Sedemdeset let poučevanja poljskega jezika v Ljubljani, posvečeno Nikolaju Ježu, red. Maria Wtorkowska, Maria Wacławek, Lidija Rezoničnik, Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2018, ss. 13-23.
Žabkar Šalić Ana. „Niko Jež, prevajalec in posrednik poljske književnosti”. Sedemdeset let poučevanja poljskega jezika v Ljubljani, posvečeno Nikolaju Ježu, red. Maria Wtorkowska, Maria Wacławek, Lidija Rezoničnik, Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2018, ss. 25-35.