Boguszewski R. (2022), Praktyki religijne zapośredniczone medialnie jako alternatywa dla tradycyjnej religijności Polaków w czasie pandemii COVID-19, Przegląd Religioznawczy, nr 2, s. 3-16.
Cymanow-Sosin K. (2020), Wyznaczniki dziennikarstwa preewangelizacyjnego – kompozycja standardów w oparciu o model 4P, Kultura – Media – Teologia, nr 2, s. 175-191.
Jaskiernia A. (2021), Pandemia COVID-19 i „nowa normalność” w systemie komunikowania. Wyzwania regulacyjne epoki cyfry, Media – Biznes – Kultura. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, nr 2, s. 9-21.
Jędrzejewski S. (2021), Kultura udomowiona a nowe technologie, Roczniki Nauk Społecznych, 13(49), nr 1, s. 51-72.
Kloch J. (2021), Parafie online w Polsce w dobie pandemii COVID-19. Studium przypadku, Colloquia Theologica Ottoniana, 37, s. 95-113.
Kononiuk T. (2018), Rzetelne dziennikarstwo. Aksjologia i deontologia, Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
Pleszczyński J. (2015), Etyka dziennikarska i dziennikarstwa, Warszawa: Difin.
Przywara B., Adamski A., Kiciński A., Szewczyk M. i Jupowicz-Ginalska A. (2021), Online Live-Stream Broadcasting of the Holy Mass during the COVID-19 Pandemic in Poland as an Example of the Mediatisation of Religion: Empirical Studies in the Field of Mass Media Studies and Pastoral Theology, Religions, nr 4 (12), s. 261.
Stachowska E. (2020), Religia i religijność w czasie koronawirusa na przykładzie Polski. Perspektywa socjologiczna, Przegląd Religioznawczy, nr 3, s. 111-126.
Wójciszyn-Wasil A. (2015), Czułe ucho. O kompetencjach dziennikarza radiowego, [w:] J. Szulich-Kałuża i M. Sławek-Czochra (red.), Różnorodność kompetencji medialnej nadawców, Lublin: Wydawnictwo KUL, s. 31-39.
Zwoliński A. (2020), Wyzwanie dla życia religijnego w pandemii, [w:] N. G. Pikuła, M. Grewiński, E. Zdebska i W. Glac (red.), Wybrane krajowe i międzynarodowe aspekty polityki społecznej w czasie pandemii koronawirusa, Kraków: Wydawnictwo „Scriptum”, s. 177-194.