Auta amerykańskie – krótka historia motoryzacji w USA, (2023), 11.08., https://www.brykizameryki.pl/blog/auta-amerykanskie-krotka-historia-motoryzacji-w-usa [dostęp: 20.03.2024].
Borkowska K. (2011), „Usłysz głos powołania”– wypowiedzi powołaniowe do życia kapłańskiego i konsekrowanego w perspektywie pragmatycznej, Język – Szkoła – Religia, nr 6, s. 22–31.
Carman D. (2017), Devotional: Historic Route 66, 12.04., https://www.apologia.com/blog/devotional-historic-route-66/ [dostęp: 12.03.2024].
Corsentino J. (2022), America’s Main Street Misremembered: The Myth of Route 66, Master Thesis, James Madison University, https://commons.lib.jmu.edu/masters202029/168/ [dostęp: 20.03.2024].
Cymanow-Sosin K. (2010), Metafory we współczesnej reklamie, Toruń: Wydawnictwo Naukowe Grado.
Davich J. (2018), Soft-Spoken Couple, Farm Hand for the Lord Behind Soul-Saving Sign, 15.06., https://www.chicagotribune.com/2015/09/26/soft-spoken-couple-farmhand-for-the-lord-behind-soul-saving-sign/ [dostęp: 23.03.2024].
Dołhasz M. (2009), Reklama prowokacyjna – sposób oddziaływania na konsumenta, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 823, s. 163–172.
Draguła A. (2011), O dwóch reklamówkach powołaniowych, 24.03., https://wiez.pl/2011/03/24/o-dwoch-reklamowkach-powolaniowych/ [dostęp: 20.03.2024].
Draguła A. (2020), Kościół na rynku. Eseje pastoralne, Warszawa: Towarzystwo „Więź”.
Drzewiecki P., (red.) (2013), Kościół o mediach. Wybór dokumentów Kościoła o środkach społecznego przekazu, Warszawa: b.w.
Franciszek (2018), Zatracajmy siebie, naśladując Chrystusa, Homilia z dnia 21.06, https://papiez.wiara.pl/doc/4828475.Zatracajmy-siebie-nasladujac-Chrystusa [dostęp: 12.03.2024].
Gaillot, A.-D. (b.r.), Signs from God, Fader, https://www.thefader.com/2016/12/15/religious-billboards-america [dostęp: 31.03.2024].
Gębarowski, M. (2007), Nowoczesne formy promocji, Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej.
GodSpeaks began in 1998 as a nationwide billboard campaign, (b.r.), GodSpeaks, https://www.godspeaks.org/about/history [dostęp: 23.03.2024].
Guzek D. (2019), Mediatizing secular state: Media, religion and politics in contemporary Poland, Berlin: Peter Lang.
Guzek D. (2021), Mediatization Cartography: Two Questions about Mediatization of Religion in Central and Eastern Europe, Mediatization Studies, nr 5, s. 9–18. http://dx.doi.org/10.17951/ms.2021.5.9-18
Guzek D. i Stępniak K. (2023), Komunikowanie religii w przestrzeni medialnej, Kultura – Media – Teologia, nr 53, s. 5–12. https://doi.org/10.21697/kmt.2023.56.01
Herbert D. (2011), Theorizing religion and media in Contemporary Societies: An Account of Religious ‘Publicization’, European Journal of Cultural Studies 14, nr 6, s. 626–648. https://doi.org/10.1177/1367549411419981
Herbert D. (2015), Theorising Religious Republicisation in Europe: Religion, Media and Public Controversy in The Netherlands and Poland, 2000-2012, [w:] K. Granholm, M. Moberg, S. Sjö (red.), Religion, Media, and Social Change, New York–London: Routledge–Taylor & Francis, s. 54–70.
Hjelm T. (2014), Understanding the New Visibility of Religion, Journal of Religion in Europe 7, nr 3/4, s. 203–222. http://dx.doi.org/10.1163/18748929-00704002
Hjelm T. (2015), Is God Back? Reconsidering the New Visibility of Religion, [w:] T. Hjelm (red.), Is God Back? Reconsidering the New Visibility of Religion, London: Bloomsbury, s. 1–16.
Hopkins A. (2007), U.S. highways lead to heaven and hell for drivers, 9.08., https://www.reuters.com/article/idUSNOA050713/ [dostęp: 1.04.2024].
Jezus w koronie na billboardzie w Olsztynie. Co to za akcja?, (2020), 8.09., https://gazetaolsztynska.pl/664061,Jezus-w-koronie-na-billboardzie-w-Olsztynie-Co-to-za-akcja.html [dostęp: 18.07.2024].
Juszczyk P. (2022), Słowa Jana Pawła II na billboardach. To ogólnopolska kampania, 11.03., https://wkielcach.info/aktualnosci/slowa-jana-pawla-ii-na-billboardach-to-ogolnopolska-kampania/ [dostęp: 31.03.2024].
Kerouac J. (2012), W drodze, tłum. A. Kołyszko, wyd. 4, Warszawa: Wydawnictwo W.A.B.
Kopecka-Piech K. (2019), Mediatization of physical activity: Media saturation and technologies, Lanham: Rowman & Littlefield.
Krakauer J. (2011). Wszystko za życie, tłum. M. Jakóbczyk-Rakowska, Warszawa: Prószyński i S-ka.
Lancendorfer K.M. i Reece B.B. (2010), Can You Market God? A Case Study of the ‘God Speaks’ Social Marketing Campaign, International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing 15, nr 4, s. 324–338. https://doi.org/10.1002/nvsm.401
Leśniczak R. (2020), Etyczne aspekty mediatyzacji życia religijnego – uwagi do dyskusji, Mediatization Studies, nr 4, s. 57–70. https://doi.org/10.17951/ms.2020.4.57-70
Leśniczak R. (2022a), Mediatyzacja religii w czasach globalizacji i neoglobalizacji. Wybrane refleksje medioznawcze, Studia Medioznawcze, nr 4, s. 1312–1321. https://doi.org/10.33077/uw.24511617.sm.2022.4.712
Leśniczak R. (2022b), Zastosowanie arystotelesowskiej koncepcji toposu w badaniach wizerunku medialnego liderów politycznych i religijnych – przyczynek do dyskusji, Folia Toruniensia 22, s. 43–66. https://doi.org/10.12775/FT.2022.003
Lewicka K. (2005), Droga jako przykład biblijnych wyrazów-kluczy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica 43, s. 47–57. https://doi.org/10.18778/0208-6077.43.04
Łukarska B. (2022), Metafora drogi jako sposób intymidacji przeżycia duchowego. Na przykładzie wybranych medytacji z XVII i XVIII wieku, Colloquia Litteraria 33, nr 2, s. 73–95. https://doi.org/10.21697/cl.2022.33.2.4
Mariański J. (2009), Sekularyzacja a nowe formy religijności, Roczniki Nauk Społecznych 37, nr 1, s. 33–68.
Mazur R. i Żebrowska-Mazur B. (2019), Powołanie z reklamy: komunikaty reklamowe promujące powołania do stanu duchownego narzędziem marketingu rekrutacyjnego, [w:] R. Mazur, B. Żebrowska-Mazur (red.), Nasz język ojczysty – różne oblicza tożsamości, Kraków: Wydawnictwo Libron, s. 45–66.
Milowski D. (2024). Route 66 and the Formation of a National Cultural Icon. Mother Road to Mythic American Byway, Lanham: Rowman & Littlefield.
Munro B. (2024), Advertising in the US – Statistics and Facts, Publift, 20.03., https://www.publift.com/blog/advertising-in-us [dostęp: 25.03.2024].
Musioł M. i Gołębicka A. (2004), Reklama teaserowa, Marketing w Praktyce, nr 8, s. 4–6.
Najnowsze polskie statystyki powołaniowe, (2023), 23.10., https://www.gosc.pl/doc/8544944.najnowsze-polskie-statystyki-powolaniowe [dostęp: 18.07.2024].
Operacz J. (2024), Tutaj „jedynką” w wyborach jest… Jezus Chrystus, 22.03., https://pl.aleteia.org/2024/03/22/baner-wyborczy-z-jezusem-we-wschowie/ [dostęp: 30.03.2024].
Pastwa R.J., (2020), Komunikowanie religijne na przykładzie Kościoła katolickiego w Polsce z uwzględnieniem kontekstu pandemii koronawirusa, Kultura – Media – Teologia, nr 41, s. 38–60. https://doi.org/10.21697/kmt.41.2
Piórkowski D. (2009), Na pustyni znajdziesz drogę, 20.03., https://mateusz.pl/mt/dp/wp2009/20090320/ [dostęp: 19.03.2024].
Ramczykowska B., (2014), Metafora DROGI jako środek perswazji w dyskursie kaznodziejskim, Język – Szkoła – Religia, nr 1, s. 45–54.
Route 66: A Road Trip Through the Bible, (b.r.), https://www.route66bible.com [dostęp: 30.03.2024].
Steinbeck J. (2012), Grona gniewu, tłum. A. Liebfeld, Warszawa: Prószyński i S-ka.
Stępniak K. (2017a), Fenomen reklamy religijnej, Warszawa–Pułtusk: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora.
Stępniak K. (2017b), Reklama religijna jako przekaz perswazyjny z elementami sacrum, Studia Theologica Varsaviensia 55, nr 1, s. 107–129. https://doi.org/10.21697/stv.2017.55.1.04
Stępniak K. (2018), Reklama religijna jako odrębny rodzaj reklamy, Zeszyty Prasoznawcze 61, nr 2, s. 327–341. https://doi.org/10.4467/22996362PZ.18.021.9116
Stępniak K. (2020), Advertising in communication of the Catholic Church. The case of Poland, Central European Journal of Communication 13, nr 3, s 409–425. https://doi.org/10.51480/1899-5101.13.3(27).6
Stępniak K. (2023). Communicating the sacred in religious advertising in light of the mediatization of religion theory and research on digital religion, Church, Communication and Culture 8, nr 2, s. 285–307. https://doi.org/10.1080/23753234.2023.2244537
Szczęsna E. (2004), Metafora transsemiotyczna, Pamiętnik Literacki, nr 2, s. 167–177.
Śliwiński P. (2015), Spot powołaniowy „Obietnica”, https://wszystkoconajwazniejsze.pl/ks-przemyslaw-sliwinski-spot-powolaniowy-obietnica/ [dostęp: 12.03.2024].
Why are there so many billboards in America?, (b.r.), https://www.quora.com/Why-are-there-so-many-billboards-in-America-Do-other-countries-have-as-many-billboards-Is-this-just-a-cultural-difference-between-America-and-other-countries [dostęp: 20.03.2024].
Wójciuk A. (2019), Jak zaskoczyć odbiorców i nakłonić ich do działania? Rola reklamy teaserowej w promowaniu przedmiotu przekazu reklamowego, [w:] B. Mitrenga (red.), Język w (kon)tekście… Szkice historycznojęzykowe, porównawcze i współczesne, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, s. 155–173.
Zielińska K. (2018), W walce o hegemonię? Religia w polskiej sferze publicznej na przykładzie debat sejmowych, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Zielińska K. (2019), W poszukiwaniu inspiracji badawczych: religia w sferze publicznej w perspektywie teorii dyskursu, Studia Socjologiczne, nr 2, s. 179–204. https://doi.org/10.24425/sts.2019.126144