Data publikacji : 2024-09-27

Potrzeby pokoleniowe a wybór mediów

Abstrakt

W ostatnich latach wiele uwagi na rynku badawczym poświęcono kwestii oddziaływania potrzeb pokoleniowych na wybór mediów przez jednostki. Te unikalne cechy społeczno-kulturowe wywierają poważny wpływ na doświadczanie, procesy informacyjne i eksploatację mediów w danej populacji. Potrzeby pokoleniowe przybierają różne formy, a ich wpływ na wybór sposobu konsumpcji mediów jest niezaprzeczalny i ważny. Artykuł ma na celu analizę preferencji i wyborów mediowych wśród pokolenia X, Y, Z i BB (z ang. Baby Boomers). Badanie zostało zrealizowane w okresie marzec–maj 2023 roku i oparte było na danych uzyskanych z Mediapanelu firmy Gemius oraz danych zastanych firmy KIM i Nielsen.

Słowa kluczowe:

pokolenia BB, pokolenie X, pokolenie Y, pokolenie Z, media, tv, internet, radio



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

pdf

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)