Auxier B., Anderson M., Perrin A. i Turner E. (2020), Parenting Children in the Age of Screens, Pew Research, 28.07, https://www.pewresearch.org/internet/wp-content/uploads/sites/9/2020/07/PI_2020.07.28_kids-and-screens_FINAL.pdf.
Bierca M. i Wysocka-Świtała A. (2019), Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do sieci?, Wydawnictwo Clue PR, https://cluepr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Sharenting-czyli-dzieci-w-sieci-pierwszy-raport-w-Polsce.pdf .
Blum-Ross A. (2015), ‘Sharenting:’ Parent Bloggers and Managing Children’s Digital Footprints, Parenting for a Digital Future, 17.06, https://blogs.lse.ac.uk/parenting4digitalfuture/2015/06/17/managing-your-childs-digital-footprint-and-or-parent-bloggers-ahead-of-brit-mums-on-the-20th-of-june/ [dostęp: 21.05.2025].
Conti, M.G., Del Parco F., Pulcinelli F.M., Mancino E., Petrarca L., Nenna R., Di Mattia G., Matera L., La Regina D.M., Bonci E., Caruso C. i Midulla F. (2024), Sharenting: Characteristics and Awareness of Parents Publishing Sensitive Content of Their Children on Online Platforms, Italian Journal of Pediatrics, nr 135. https://doi.org/10.1186/s13052-024-01704-y
Grabalska W. i Wielki R. (2022), Czy dzieci powinny trafiać do sieci? Prawne i kryminologiczne aspekty zjawiska sharentingu, Prawo w Działaniu, nr 49, s. 50-66. https://doi.org/10.32041/pwd.4904
Hernacka-Janikowska A. (2023), (Nie)bezpieczeństwo dziecka w sieci – analiza krytyczna zjawiska sharentingu, troll parentingu i monetyzacji wizerunku dziecka, Studia Prawnoustrojowe, nr 61, s. 77-92. https://doi.org/10.31648/sp.9217
Kierzkowska M. (2022). Sharenting – pomiędzy prawem rodzica do wyrażania siebie w mediach społecznościowych a ochroną prywatności dziecka, Kultura i Wychowanie, nr 2, s. 41-55. https://doi.org/10.25312/2083-2923.22_04mk
KrzysztoF (2023), Sharenting, czyli zdjęcia dzieci w internecie. Badanie IRCenter, Reporterzy.info, 25.09, https://reporterzy.info/4463,sharenting-czyli-zdjecia-dzieci-w-internecie-badanie-ircenter
Kubiak S. (2023), Sharenting – współczesne zagrożenie czy szansa?, Dialogi Polityczne 35, s. 43-59. https://doi.org/10.12775/DP.2023.008
Leckart S. (2012), The Facebook-Free Baby, Wall Street Journal, 15.05, https://www.researchgate.net/publication/263565477_The_Facebook-Free_Baby
Lipu M. i Siibak A. (2019), ‘Take it down!’: Estonian parents’ and pre-teens’ opinions and experiences with sharenting, Media International Australia, nr 1, s. 57-67. https://doi.org/10.1177/1329878X19828366
Naderifar M., Goli H. i Ghaljaei F. (2017), Snowball Sampling: A Purposeful Method of Sampling in Qualitative Research, Strides in Development of Medical Education, nr 3, e67670.
Pasek A. (2019), Badania sondażowe – technika badania opinii społecznej. Analiza przypadków, Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, nr 23, s. 49-60.
Tosuntaş Ş.B. i Griffiths M.D. (2024), Sharenting: A Systematic Review of the Empirical Literature, Journal of Family Theory & Review, nr 3, s. 525-562. https://doi.org/10.1111/jftr.12566