Adamski A. (2012), Media w analogowym i cyfrowym świecie. Wpływ cyfrowej rewolucji na rekonfigurację komunikacji społecznej, Warszawa: Dom Wydawniczy ELIPSA. 
															Artz L. (2007), The Corporate Model From National to Transnational. In The Media Globe: Trends in International Mass Media, Lanham: Rowman & Littlefield. 
															Barańska M. (2017), Organy doradcze i ich rola w strukturze organizacyjnej nadawcy publicznego, Przegląd Politologiczny, 22, nr 3, s. 75-87. 
															Belić I., Winskel H., Allen K. i Longstaff M. (2024), Communication Preferences and Factors Predicting Smartphone Addiction Among Four Generations of Australians: Gender and Generational Differences, Journal of Technology in Behavioral Science, https://doi.org/10.1007/s41347-024.00437-3. 
															Berbeka J. (1999), Płeć a zachowania konsumentów, Marketing w Praktyce, nr 1, s. 35-37. 
															Borowiec L. (2007), Controlling w realizacji usług publicznych gminy, Kraków: Wolters Kluwer. 
															British Council (2021), Raport z badania, Next Generation Polska. 
															Bywalec C. (2010), Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny, Warszawa: C.H. Beck. 
															Bywalec C. i Rudnicki L. (1999), Podstawy ekonomiki konsumpcji, Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej. 
															Evanschitzky H. i Woisetschläger D. (2008), Too Old to Choose? The Effects of Age and Age Related Constructs on Consumer Decision Making, Advances in Consumer Research, 35, s. 630-636. 
															Gajda J. i Seroka-Stolka O. (2014), Zarządzanie pracownikami różnych pokoleń warunkiem efektywnej działalności organizacji, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, nr 5, s. 11-28. 
															Gemius/PBI, IAB (2024), Raport Social Media 2024, https://gemius.com/pl/ 
															Jaegher K. (2011), Report on Impact of Fixed-Mobile Substitution in Market Definition, Brussels: BEREC. 
															Karczewska M. (2010), Determinanty zachowań konsumenckich na rynku, (Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych, Sympozja i Konferencje nr 5), Kraków: Wydawnictwo AGH. 
															Kieżel E. (2012), Kobiety jako segment rynku i ich zachowania konsumpcyjne, [w]: E. Kieżel i S. Smyczek (red.), Zachowania rynkowe kobiet: wybory i determinanty, Warszawa: Wydawnictwo Placet, s. 85-112. 
															Kozłowska A. (2006), Oddziaływanie Mass Mediów, Warszawa: Wydawnictwo SGH. 
															Kyalo J. (2024), The Impact of Communication Technology on Family Dynamics, Journal of Communication, 5, s. 1-16. 
															Lee C. & Coughlin J. F. (2015), Generational Differences in Adoption and Use of Information and Communications Technology, Proceedings of the Human Factors and Ergonomics Society Annual Meeting, 59(1), s. 892-896. 
															Mittal V. Kamakura W. (2001), Satisfaction. Repurchase Intent and Repurchase Behavior: Investigating the Moderating Effect of Customer Characteristics, Journal of Marketing Research, 38 (1), s. 131-142. 
															Nowak L. (1995), Pozaekonomiczne determinanty zachowań nabywców, Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej. 
															Pikuła-Małachowska J. (2018), Rola internetu w podejmowaniu decyzji przez młodych dorosłych, Marketing i Zarządzanie, nr 2 (52), s. 157-164. 
															Rosa G. (2013), Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i baby boomers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 29, s. 135-147. 
															Roy S. K. (2008), Determining Uses and Gratification for Indian Internet Users, CS-BIGS, 2 (2), s. 78-91. 
															Rudnicki L. (2004), Zachowania konsumentów nabywców. Mechanizmy i uwarunkowania, Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej. 
															Ruggiero E. T. (2000), Uses and gratifications theory in the 21st century, Mass Communication and Society, 3 (1), s. 3-37. 
															Sarlińska J. (2020), Generacja Z, Encyklopedia Zarządzania, https://utn.pl/kU3o6 [dostęp: 28.02.2023]. 
															Schiller D. (1999), Digital Capitalism: Networking the Global Market System, Cambridge: MIT Press. 
															Taipale S., Wilska T. i Gilleard C. (2017), Digital Technologies and Generational Identity: ICT Usage Across the Life Course, London: Routledge. 
															Wasilczuk J. E. (2005), Wzrost małych i średnich przedsiębiorstw. Aspekty teoretyczne i badania empiryczne, Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej. 
															Wildman S. (2006), Characteristics of Media [Prezentacja na zebraniach Międzynarodowego Stowarzyszenia Zarządzania i Marketingu (IMMA), San Francisco, 03.08.2006 r.], Wirtualne Media, https://utn.pl/kU3o6 [dostęp: 01.03.2023]. 
															Witczak O. (2013), Nowe media w budowaniu marki i wizerunku przedsiębiorstwa, Studia Ekonomiczne, nr 140, s. 80-97. 
															Żarczyńska-Dobiesz A. i Chomątowska B. (2014), Pokolenie „Z” na rynku pracy – wyzwania dla zarządzania zasobami ludzkimi, Wrocław: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.