Antonik D. (2015), Audiobook. Od brzmienia słów do głosu autora, Teksty Drugie, nr 5, s. 126-147.
Antonik D. (2023), Sława literacka: próba typologii i zawężenia pola badań, Zagadnienia Rodzajów Literackich, nr 2, s. 205-218.
Bourdieu P. (2001), Reguły sztuki. Geneza i struktura pola literackiego, tłum. A. Zawadzki, Kraków: Universitas.
Czapliński P. (2019), Gatunek orientacyjny. Reportaż polski na przełomie XX i XXI wieku, Teksty Drugie, nr 6, s. 19-41. https://doi.org/10.18318/td.2019.6.2
Darska B. (2023), Czas reportażu. O tym, co działo się wokół gatunku po 2010 roku, Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
Doliwa U., Chyczewska A., Grobelski F. i Łatacz R. (2019), Podcasting w Polsce – próba analizy zjawiska, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, nr 15, s. 37-54.
García-Estévez N. i Cartes-Barroso M.J. (2022), The Branded Podcast as a New Brand Content Strategy. Analysis, Trends and Classification Proposal, Profesional de la información, nr 5, s. 1-18 (e310523). https://doi.org/10.3145/epi.2022.sep.23
Glanc M. (2022), Dziennikarze śledczy: podcasterzy kradną naszą pracę. Będą pierwsze pozwy, Onet, 6.08, https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/dziennikarze-sledczy-podcasterzy-kradna-nasza-prace-beda-pierwsze-pozwy/3m52cbq [dostęp: 8.07.2024].
Grzebałkowska M. i Winnicka E. (2022), Jak się starzeć bez godności, Warszawa: Agora.
Grzebałkowska M. i Winnicka E. (2024), Jak się starzeć bez godności, Spotify, https://open.spotify.com/show/1XDLk5Hryh5C9pyPqWn2fU [dostęp: 9.07.2024].
Jagielski W. i Story K. (2024), Jagielski Story, https://www.tygodnikpowszechny.pl/jagielski-story-podkast-25045?gad_source=1&page=1&_gl=1*1hfy1xq*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjw2dG1
BhB4EiwA998cqIrTdAa2YiCITlbePPY1TLDigtgYhtLKye-L5vqbcyzc9q5_ayRjDRoCEacQ
AvD_BwE [dostęp: 9.07.2024].
Kamińska M. (2023), Podcasting true crime jako medialny gatunek hybrydyczny, Perspektywy Kultury, nr 3, s. 165-178. https://doi.org/10.35765/pk.2023.4203.13
Kolenčík P. i Hudíková Z. (2022), “Non-existing” podcast genres, [w:] M. Prostináková Hossová, M. Graca i M. Solík (red.), Marketing Identity. Metaverse is the New Universe, Trnava: UCM–FMK, s. 142-158.
Kopińska J. (2020), Posunąć świat o milimetr do przodu, Vogue, 15.01, https://www.vogue.pl/a/justyna-kopinska-posunac-swiat-o-milimetr [dostęp: 6.07.2024].
Kopińska J. (2024), O milimetr do przodu, Spotify, https://open.spotify.com/show/5CWWe4vDZzabRgj4A16UoE [dostęp: 9.07.2024].
Lewicki M. i Filiciak M. (2017), Wynalezienie poszerzonego pola kultury, Kultura i Rozwój, nr 1, s. 7-31. https://doi.org/10.7366/KIR.2017.1.2.01
Malzahn M.O. (2021), Czy podcasty naprawdę mogą konkurować z literaturą?, Epea. Pismo literackie, nr 1, s. 98-100. https://ksiaznicapodlaska.pl/site/epea/E6/epea%206%20str%2098-100.pdf [dostęp: 27.06.2024].
Prokopović A.M. (2021), Podcasts and Journalism, Media Studies and Applied Ethics, nr 2, s. 19-31.
Rabizo-Birek M. (2020), W poszukiwaniu sposobu istnienia, poetyki i „sensów głębokich” literatury elektronicznej, Teksty Drugie, nr 5, s. 249-257. https://doi.org/10.18318/td.2020.5.15
Rojas-Torrijos J.L, Caro-González F.J. i González-Alba J.A. (2020), The Emergence of Native Podcasts in Journalism: Editorial Strategies and Business Opportunities in Latin America, Media and Communication, nr 2, s. 159-170. https://doi.org/10.17645/mac.v8i2.2699
Semczuk P. (2024), Żywioły, Spotify, https://open.spotify.com/show/3hZqzKbecpFSU7Fs3wgFvW [dostęp: 9.07.2024].
Słownik Języka Polskiego, https://sjp.pwn.pl/slowniki/poszerza%C4%87 [dostęp: 9.07.2024].
Springer, F. (2020), Wpis internetowy, Facebook, 30.11, https://www.facebook.com/photo.php?fbid=136080354953625&id=105901844638143&set=a.105904621304532 [dostęp: 6.07.2024].
Springer F. (2023), A gdyby tak zapytać mądrych ludzi o to czego nie wiedzą?, Audioteka, https://web.audioteka.com/pl/podcast/167ab41a-490a-4f0b-bee0-05117b097d5c?_fb [dostęp: 6.07.2024].
Springer F. (2024a), Nie wiem, Audioteka, https://audioteka.com/pl/cykl/nie-wiem/ [dostęp: 9.07.2024].
Springer F. (2024b), Nie wiem, Warszawa: Dowody.
Stachyra G. (2016), Podcasting w perspektywie specyfiki produkcji radiowej, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, nr 12, s. 71-89. https://doi.org/10.31648/mkks.3008
Strózik W. (2023), Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes, Warszawa: MT Biznes.
Śledztwo Pisma (2024), https://sledztwopisma.pl/ [dostęp: 8.07.2024].
Winiecka E. (2020), Poszerzanie pola literackiego. Studia o literackości w internecie, Kraków: Universitas.
Yee T. (2019), Podcasting and Personal Brands: Mapping a Theoretical Path From Participatory Empowerment to Individual Persona Construction, Persona Studies, nr 1, s. 92-106. https://doi.org/10.21153/psj2019vol5no1art837
Żyrek-Horodyska E. (2019), Intermedialny, transmedialny, multimedialny. Reportaż wobec cyfrowej mediamorfozy, Teksty Drugie, nr 6, s. 251-267.
Żyrek-Horodyska E. (2020), Od reportażu do powieści (i z powrotem). O reporterach uwiedzionych przez literaturę, [w:] M. Nowina Konopka, W. Świerczyńska-Głownia i A. Hess (red.), Komunikowanie interdyscyplinarne, Kraków: Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego–ToC, s. 303-318.
Żyrek-Horodyska E. (2024), Szukając nowej drogi. Wokół paradygmatu konstruktywnego dziennikarstwa, [w:] O. Płaszczewska i W. Ryczek (red.), Dioskurowie. Zgoda – przyjaźń – braterstwo, Kraków: Avalon, s. 307-324.