Celem artykułu było przedstawienie zagadnienia ewangelizacji młodzieży w social media. Przedstawiono definicję ewangelizacji oraz jej najważniejsze współczesne aspekty. W związku z tym, że współcześnie ludzie w znacznym stopniu uzależnili swoje funkcjonowanie od możliwości korzystania z mediów społecznościowych, zdecydowano się na przedstawienie znaczenia social media w życiu młodych ludzi. Zaprezentowano także przykłady wykorzystywania nowych mediów do ewangelizacji w kontakcie z młodzieżą.
Zasady cytowania
Cited by / Share
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Kościół i Prawo · ISSN 0208-7928 · e-ISSN 2544-5804 · DOI: 10.18290/kip
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)