Data publikacji : 2024-06-26

Kompetencje medialne uczniów i nauczycieli kluczem do edukacji w społeczeństwie zmediatyzowanym – prezentacja rezultatów projektu

Abstrakt

Artykuł prezentuje rezultaty projektu pt. „Kompetencje medialne uczniów i nauczycieli kluczem do edukacji w społeczeństwie zmediatyzowanym” realizowanego w ramach grantów EOG przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie w partnerstwie z Norwegian University of Science and Technology w Trondheim w okresie od listopada 2020 r. do końca września 2022 r. Wśród rezultatów należy przede wszystkim wymienić: Opracowanie rekomendacji dotyczących wdrożenia edukacji medialnej w szkołach; Program studiów podyplomowych dla nauczycieli – pedagogów medialnych; Programy 3 dwudniowych szkoleń  dla nauczycieli (Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w mediach, Krytyczni odbiorcy mediów, Kreatywni twórcy mediów) oraz narzędzia diagnostyczne badające poziom kompetencji medialnych, z podziałem na różne grupy wiekowe.

Słowa kluczowe:

edukacja medialna, szkoła, fundusze EOG, kompetencje medialne, Polska, Norwegia



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

pdf

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Roczniki Kulturoznawcze · ISSN 2082-8578 | eISSN 2544-5219 | DOI: 10.18290/rkult

© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)