Bandoła, Weronika. „Radio, nowe technologie a media społecznościowe – rozwój, powiązania i aktywność internetowych rozgłośni radiowych w mediach społecznościowych”. Zarządzanie Mediami 1 (2024):65-82. https://doi.org/10.4467/23540214ZM.24.001.20570.
Bilińska, Maria. „Dziennikarz i media na Twitterze i Facebooku – dla innych czy dla siebie?”. W: Media początku XXI wieku. Publiczność mediów w epoce cyfrowej, red. Alicja Jaskiernia i Katarzyna Gajlewicz-Korab, 91-102. Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2017.
Czarnek-Wnuk, Paulina. „Tradycyjne rozgłośnie radiowe w mediach społecznościowych”. Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 4, nr 12 (2016):41-51. https://doi.org/10.31648/mkks.3006.
Dąbrowska-Cydzik, Justyna. „Radio na fali wznoszącej”. Wirtualne Media. Dostęp: 20.07.2025. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radio-na-fali-wznoszacej-najczesciej-sluchamy-go-w-aucie-2.
Delwiche, Aaron, i Jennifer Jacobs Henderson. „Introduction. What is Participatory Culture?”. W: The Participatory Cultures Handbook, red. Aaron Delwiche i Jennifer Jacobs Henderson, 3-9. New York: Routledge, 2012.
Digital 2025. Global Overview Report. Dostęp 20.06.2025. https://datareportal.com/reports/digital-2025-global-overview-report.
Dijk, Jan van. Społeczne aspekty nowych mediów: analiza społeczeństwa sieci, tłum. Jacek Konieczny. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010.
Duralski, Maciej. „Czy faktycznie telewizja w Polsce traci widzów?”, Wirtualne Media. Dostęp 20.07.2025. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/czy-faktycznie-telewizja-w-polsce-traci-widzow-2.
Feluś, Robert. „Zegar dla starych mediów bije tak: TikTok, TikTok, Robert Feluś o trudnej miłości wydawców”. Wirtualne Media. Dostęp 20.06.2025. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-felus-o-wydawcach-i-tiktoku.
Filanowski, Błażej. „Studium przypadku jako metoda badania procesów zachodzących w komunikacji społecznej”. W: Metody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna, red. Anna Barańska-Szmitko, 309-315. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021.
Gackowski, Tomasz. „Rzecz o metodologii badań medioznawczych”. Studia Medioznawcze 1, nr 40 (2010):151-169. Dostęp 20.06.2025. https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/698.
Gaweł, Łukasz. „Nowe media w strategiach komunikacyjnych polskich muzeów. Od Facebooka do TikToka”. Zarządzanie Mediami 10, nr 2 (2022):91-102. https://doi.org/10.4467/23540214ZM.22.007.17164.
Frankfort-Nachmias, Chava i David Nachmias. Metody badawcze w naukach społecznych, tłum. Elżbieta Hornowska. Poznań: Wyd. Zysk i S-ka, 2001.
Krysiński, Przemysław i Alicja Jakubczyk. „Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzi wspomagających promocję oferty programowej na przykładzie Telewizji Polsat”. AUPC Studia Ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 22 (2024):411-430. https://doi.org/10.24917/20811861.22.24
Jenkins, Henry. Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, tłum. Małgorzata Bernatowicz i Mirosław Filiciak. Warszwa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2007.
Juda, Łukasz. „Wyzwanie TikToka. Performatywny wymiar współczesnych mediów audiowizualnych”. Media i Społeczeństwo 20, nr 1/2 (2024):153-170. https://doi.org/10.5604/01.3001.0054.6909.
Kaplan, Andreas M. i Michael Haenlein. „Users of the World, Unite! The Challenges and Opportunities of Social Media”. Buizness Horizons 53 (2010):59-68. https://doi.org/10.1016/j.bushor.2009.09.003.
Konecki, Krzysztof. Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana. Warszawa: Wyd. Naukowe PWN, 2000.
Konik, Roman. „Najnowsze nowe media i stare nowe media. Spór o definicję nowych mediów”. Dyskurs. Pismo Naukowo-Artystyczne ASP we Wrocławiu 22 (2016):20-39. https://wuwr.pl/dyskurs/article/view/10562.
Król, Magdalena B. „Nowe i stare media jako kanały komunikacji z widzem”. Perspektywy Kultury 47, nr 4 (2024):269-288. https://doi.org/10.35765/pk.2024.4704.18.
Lister, Martin, Jon Dovey, Seth Giddings, Iain Grant i Kieran Kelly. New Media. A Critical Introduction, London–New: York: Routledge, 2009.
Lubińska, Anna. „Tiktok jako instrument komunikacji marketingowej bibliotek”. Przegląd Biblioteczny 89, nr 4 (2021):521-544. https://doi.org/10.36702/pb.877.
M.K. “Wyniki oglądalności”. Wirtualne Media. Dostęp 25.06.2025. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-ogladalnosci-15-21-lipiec-2024-tvp1-hity-fakty.
Maroto-González, Isaac, César Fieiras-Ceide, Martin Vaz-Alvarez. „Informing vs. promoting. The use of TikTok on France TV, BBC, and SVT”. Media Governance and the Public Sphere 9 (2024):1410306. https://doi.org/10.3389/fcomm.2024.1410306.
Maryl, Maciej. „Teksty – kultury – uczestnictwa”. W: Teksty kultury uczestnictwa, red. Andrzej Dąbrówka, Maciej Maryl i Aleksandra Wójtowicz, 9-20. Warszawa: Instytut Badań Literackich PAN, 2016.
McQuail, Denis. Teoria komunikowania masowego, tłum. Marta Bucholc i Alina Szulżycka, red. Tomasz Goban-Klas. Warszawa: PWN, 2012.
Newman, Nic. „How publishers are learning to create and distribute news on TikTok”. Reuters Institute. Dostęp 20.06.2025. https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/how-publishers-are-learning-create-and-distribute-news-tiktok#header--4.
Radovanović, Bojana. „TikTok and Sound: Changing the ways of Creating, Promoting, Distributing and Listening to Music”. INSAM Journal of Contemporary Music, Art and Technology 9 (2022):51-73. https://doi.org/10.51191/issn.2637-1898.2022.5.9.51.
Szkolnikowski, Marek. „Media społecznościowe TVP Sport jako przykład innowacyjnego zarządzania treściami sportowymi”. Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie 1, nr 30 (2020):25-36. https://doi.org/10.25312/2391-5129.30/2020_02msz.
Sosnowska, Joanna. „Kompetencje medialne – perspektywa praktyka dziennikarstwa telewizyjnego”. W: Różnorodność kompetencji medialnej nadawców, red. Anna Sugier-Szerega i Małgorzata Sławek-Czochra, 21-28. Lublin: Wydawnictwo KUL, 2015.
Sosnowska, Joanna i Aneta Wójciszyn-Wasil. „Komunikacja influencerska o książkach na TikToku. Przykład profilu @mrukbooki”. Kultura – Media – Teologia 59 (2024):150-167. https://doi.org/10.21697/kmt.2024.59.09.
”Stacje ogólnoplskie i ponadregionalne”. Radio Track. Dostęp 25.06.2025. https://radiotrack.pl/stacje-ogolnopolskie-i-ponadregionalne/.
Stopczyńska, Kinga. Influencer marketing w dobie nowych mediów. Łodź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021.
Szews, Przemysław. „Facebook, Twitter i YouTube w mediach tradycyjnych. Jak prasa, radio i telewizja wykorzystują serwisy społecznościowe?”. Media i Społeczeństwo 4 (2014):55-73. https://mediaispoleczenstwo.ubb.edu.pl/article/01.3001.0053.3173/pl?language=cs.
Szpunar, Magdalena. „Czym są nowe media – próba konceptualizacji”. Studia Medioznawcze 4, nr 35 (2008):31-40. https://ruj.uj.edu.pl/server/api/core/bitstreams/9d529cf1-95a6-4d66-8780-ac84d67d154d/content.
Tartaraj, Azeta, Drita Avdyli, and Brunela Trebicka. „Accessing the TikTok influencer marketing on consumer behavior: An econometric examination”. Journal of Educational and Social Research 14, nr 2 (2024):346-365. https://doi.org/10.36941/jesr-2024-0048.
Tomczak, Jakub. „Serwis internetowy TikTok, jako narzędzie informacyjno-promocyjne uczelni publicznych”. Naukowy Przegląd Dziennikarski 3 (2023):36-55. http://naukowy-przeglad-dziennikarski.org/sites/default/files/02.%20Jakub%20Tomczok.%20Serwis%20internetowy%20TikTok.pdf.
Vijay, Darsana i Alex Gekker. „Playing Politics: How Sabarimala Played Out on TikTok”. American Behavioral Scientist 65, nr 5 (2021):712-734. https://doi.org/10.1177/0002764221989769.
Wójciszyn-Wasil, Aneta. „Kompetencje dziennikarza radiowego w dobie konwergencji mediów”. W: Radio w badaniach naukowych i praktyce akademickiej, red. Monika Białek i Magdalena Iwanowska, 26-39. Warszawa: Centrum Prawa Bankowego i Informacji, 2018.
Wójciszyn-Wasil, Aneta. „Obrazy – nie tylko w wyobraźni. Wizualna ewolucja radia”. Zeszyty Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II 61, nr 1 (2020):373-385. https://doi.org/10.31743/zn.2018.61.1.373-385.
Zhang, Min i Yiqun Liu. „A commentary of TikTok recommendation algorithms in MIT Technology Review 2021”. Fundamental Research 1, nr 6 (2021):846-847.
Zuo, Hui i Tongyue Wang. „Analysis of Tik Tok User Behavior from the Perspective of Popular Culture”. Frontiers in Art Research 3 (2019):1-5. https://doi.org/10.25236/FAR.20190301.