Proces rewalidacji w ujęciu Natalii Han-Ilgiewicz

Stanisława Falkowska

Abstrakt


For N.Han-Ilgiewicz education is a dynamic process. What keeps changing is educational conditions and situations and above all, children themselves. Rehabilitation is education. Its means and methods must serve the child and help him to grow. N.Han-Ilgiewicz was opposed to schematism and convention in children's upbringing and education. She championed the educator's right to creative activity. She herself was always searching for novel, original and individual solutions.


Pełny tekst:

PDF

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


Roczniki Nauk Społecznych · ISSN 0137-4176 | eISSN 2544-5812

© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Wydział Nauk Społecznych KUL


Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)